Forrester Research Media Forum Europe
10-12 juni 2001
Op 10-12 juni organiseert Forrester Research het Media Forum Europe "Surviving New Media Economics" in hotel Okura in Amsterdam. Forrester wil ISOC-leden graag uitnodigen om tegen een speciale prijs deel te nemen aan dit tweedaags congres.
Forrester-analisten zullen tijdens dit congres samen met een aantal experts spreken over nieuwe internetstrategieën voor mediabedrijven.
De volgende vraagstukken komen tijdens het congres specifiek aan bod:
- Hoe ziet de toekomst van de Europese media eruit
- Wat zijn de nieuwe inkomststromen
- Welke technologieën en vormen van content zullen in toenemende mate belangrijk worden
- Hoe moeten mediabedrijven nu verder
De analisten en experts beantwoorden deze vragen niet alleen maar dragen ook een aantal direct te implementeren actiepunten aan.
Een aantal van de sprekers tijdens dit congres zijn: - Helmut Schmitz, CEO van eJay
- David Lethbridge, MD van Confetti
- Klaus Täubrich, MD van AOL Deutchland
Het volledige programma van dit congres is te vinden op Forrester Media Forum Europe. De speciale ISOC.nl-leden prijs is $2120 en is geldig van 14 mei t/m 8 juni. Als je je aan wilt melden kun je de Forrester European Events hotline bellen, tel. 020-3054848 of een aanmeldingsformulier aanvragen bij Abigail Hall, tel. 070-3140382.
Naar overzichtsagenda
|