|
Studiereis naar Japan en Korea20-28 juni 2003"Aangezien dat je kunt verwachten dat wij ook in Nederland ook een breedbandmarkt voor de consument gaan krijgen ...is het interessant om te zien in welke richtingen de markt in Korea zich beweegt." Joost Steins Bisschop in Het Financiele Dagblad van 4 februari 2003 Na het succes van de zakelijke studiereis van november vorig jaar, bestaat opnieuw de mogelijkheid om met The Immersion Lab een week ondergedompeld te worden in een intensieve studieweek richting Korea en Japan op het gebied van breedband en mobiel..... Japan en Korea zijn de onbetwiste wereldleiders waar het de ontwikkeling en inzet van breedband en mobiele technologieen betreft, met de hoogste marktpenetratie op deze gebieden. Door mee te gaan met deze zakelijke studietrip kunt u ontdekken waarom en hoe ze zo succesvol hebben kunnen worden en hoe u kunt profiteren van hun ervaringen. Stijg boven de gemiddelde leercurve uit voor wat betreft business cases, bedrijfskundige opzet en toepassingen van deze technologieen. Verdiep uw kennis en inzicht in deze snel ontwikkelende innovaties en leer hoe u ze stratisch kunt inzetten in uw eigen organisatie. Verken nieuwe zakelijke kansen en creeer een nieuw internationaal netwerk. Ontwikkel uw visie over de impact die deze technologieeen zullen hebben op onze organisaties, de samenleving en onszelf. Als u een beleidsbepaler bent op het gebied van marketing, strategie en business development, een trendwatcher of verantwoordelijke bij de overheid, dan is het misschien aantrekkelijk om deel te nemen aan deze zakelijke delegatie. Het niveau van de delegatie op zich heeft al een duidelijke toegevoegde waarde, en zorgt voor extra leerkansen, netwerkmogelijkheden en zelfs business development. ISOC-leden ontvangen een aantrekkelijke korting van maar liefst 500 euro (wel even registreren voor 15 april 2003). Een volgeladen achtdaags programma in Tokyo en Seoul met interactieve sessies bij toonaangevende organisaties, overheden, universiteiten en opiniemakers. Over de organisatie:The Immersion Lab heeft ruim acht jaar ervaring in het tot stand brengen van business-gedreven technologietrips in een internationale setting met meer dan 60 programma's tot nu toe. Deelnemers van over de hele wereld hebben zichzelf ondergedompeld in gevestigde en opkomende technologische hot spots, zoals Silicon Valley, Korea and Japan, Scandinavie, Malaysie, China en meer. Meer info:Brenda Fischer- Campbell U kunt meer informatie en een programma vinden op http://www.bitvalley.nl, daar kunt u zich ook registreren.
|