ICT-denktanks steken de koppen bij elkaar

Amsterdam, 23 januari 2003

Op donderdag 23 januari zullen vertegenwoordigers van verschillende (ICT-)denktanks in Nederland samen vooruitblikken op innovaties en kansen die de komende kabinetsperiode de B.V. Nederland zullen bieden. Met de verkiezingen achter de rug moet nu een agenda voor vernieuwing worden vastgesteld.

Vertegenwoordigd zijn onder meer het ICT-forum, Infodrome, ISOC.nl en de WRR, en organisaties als Kennisnet, Surfnet en Gigaport. Aan de hand van een keynote lecture van dr. Egbert-Jan Sol (Ericsson) zal een discussie worden gehouden onder leiding van Tom Kok (oud-voorzitter D'66 en bestuurslid van ISOC.nl). Het evenement wordt gevolgd door de jaarlijkse nieuwjaarsevenement van ISOC.nl en W3C, ISOC en W3C zijn wereldwijd de belangrijkste overkoepelende organisaties op internetgebied, en verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de internet- en webstandaarden.

Het programma vindt u hier:

WAAR

CWI
Kruislaan 413 (Turingzaal, Z 011)
Amsterdam in Amsterdam

WANNEER:

Donderdag 23 januari 2003
Vanaf 16:30 uur

Meer informatie:

Michiel Leenaars
tel: +31 6 54350161
E-mail: michiel@staff.isoc.nl

Over Internet Society

Internet Society (ISOC)is een vereniging die in 170 landen actief is, en die een toegankelijk, stabiel en veilig internet op wereldschaal nastreeft. Zij doet dat door middel van gevraagde en ongevraagde adviezen, concrete projecten en door kennis beschikbaar te stellen voor belanghebbenden. Alleen al in Nederland brengt ISOC zo'n 800 individuele leden uit onder meer de internetsector, het bedrijfsleven, de overheid, consumentenorganisaties, de non-profit-sector de techniek en het financiele, juridische en academische veld samen.